ShopAlike.hu ötletverseny

Fedezd fel az e-kereskedelem világát a ShopAlike.hu-val!

- Pályázati lehetőség egyetemi és főiskolai hallgatóknak -


A ShopAlike.hu ötletverseny eredményei 2014/15-ben:


I. helyezett: Szerényi Tamás - Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

II. helyezett: Sági Johanna - Debreceni Egyetem

III. helyezett: Vincze Zsófia - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem


Köszönjük a rengeteg beérkezett pályázatot, a nyerteseknek pedig szívből gratulálunk!


Érdekel az e-kereskedelem, az online marketing és a branding?

Szeretnéd próbára tenni kreativitásod, és a gyakorlatban is hasznosítani a marketing órákon szerzett tudásod?

Tájékozott vagy a magyar piaccal és az online felhasználók szokásaival kapcsolatban?


Ha igen, ne habozz – pályázz!


Kik vagyunk mi?

A ShopAlike.hu 2013-ban indult azzal a céllal, hogy egy helyen tegye elérhetővé különböző webshopok kínálatát, és ezáltal megkönnyítse az online vásárlás folyamatát a felhasználók számára. Fókuszunk a divat és életmód, de számtalan egyéb kategóriát is megtalálhatsz a ShopAlike-on. Igyekszünk lépést tartani felhasználóink igényeivel, így a mobil és tablet weboldalunk mellett alkalmazásaink is segítenek a böngészésben. A ShopAlike-ot a berlini központú Visual Meta működteti és jelenleg világszerte már 19 országban elérhető. Bővebben a lap alján található linkeken olvashatsz rólunk.

Hosszútávú célunk hozzájárulni a magyar e-kereskedelem dinamikus fejlődéséhez, ehhez viszont Rád is szükségünk van!


Mi a feladatod?

Az ötletverseny feladataként egy marketingkommunikációs stratégiát kell kidolgoznod a ShopAlike.hu számára.

A stratégia célja a ShopAlike, mint online szolgáltatás és mint brand népszerűsítése a magyar piacon. Elemezd a célközönséget, találd ki az üzenetet és tervezd meg, milyen csatornákon juttatnád el hozzájuk! Offline vagy online eszközök, esetleg a kettő kombinációja lenne az ideális? Engedd szabadjára a fantáziád, hiszen nem csak egy helyes válasz létezik!


Nevezési feltételek:

A ShopAlike.hu ötletversenyre nevezni egyénileg és csapattal is lehet. Utóbbi esetben a díj megoszlik a csapattagok között.

Nevezésre csak olyan személy jogosult, aki aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkezik valamelyik magyar felsőoktatási intézményben.

Pályázni kizárólag saját eredeti szerzői alkotással lehet. E feltétel megsértése esetén a pályázat érvénytelenné válik és nem kerül értékelésre.


A pályázat benyújtása:

A pályázati anyagokat a következő formában és terjedelemben várjuk angol nyelven:

- maximum 30 diából álló PowerPoint prezentáció vagy

- maximum 2000 szavas esszé (word vagy pdf formátumban).

A pályázatnak ezen kívül tartalmaznia kell a szerző(k) szakmai önéletrajzát, valamint a hallgatói jogviszony igazolás(ok) szkennelt változatát.

A pályázatokat digitális formában az otletverseny@shopalike.hu e-mail címre várjuk.

A vizsgákra való tekintettel a beküldési határidőt meghosszabbítottuk, így egészen a hónap végéig várjuk a pályázatokat!


Új beküldési határidő: 2015. január 31.


Mit nyerhetsz?

A ShopAlike ötletverseny célja, hogy kiderítsük, hogyan képzelik el a magyar e-kereskedelem piacát a jövő marketing szakemberei. Kreatív ötleteid felbecsülhetetlenek számunkra, ezért igyekszünk azokat méltóképpen meghálálni.

A Visual Meta marketing vezetői által kiválasztott három legjobb pályázatot pénzbeli jutalomban részesítjük:

I. hely: 500 €

II. hely: 300 €

III. hely: 100 €


Eredményhirdetés: 2015 február 15.

A versennyel kapcsolatos kérdéseket a fenti e-mail címre várjuk.

Sok sikert kívánunk!

A ShopAlike.hu csapata


Vissza