AKCIÓ
NŐI
FÉRFI
LAKBERENDEZÉS
TÁSKÁK
ÉKSZEREK
SPORT
MÉG TÖBB KATEGÓRIA
A ShopAlike.hu ötletverseny eredményei 2014/15-ben:
I. helyezett: Szerényi Tamás - Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
II. helyezett: Sági Johanna - Debreceni Egyetem
III. helyezett: Vincze Zsófia - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Köszönjük a rengeteg beérkezett pályázatot, a nyerteseknek pedig szívből gratulálunk!
Érdekel az e-kereskedelem, az online marketing és a branding?
Szeretnéd próbára tenni kreativitásod, és a gyakorlatban is hasznosítani a marketing órákon szerzett tudásod?
Tájékozott vagy a magyar piaccal és az online felhasználók szokásaival kapcsolatban?
Ha igen, ne habozz – pályázz!
Kik vagyunk mi?
A ShopAlike.hu 2013-ban indult azzal a céllal, hogy egy helyen tegye elérhetővé különböző webshopok kínálatát, és ezáltal megkönnyítse az online vásárlás folyamatát a felhasználók számára. Fókuszunk a divat és életmód, de számtalan egyéb kategóriát is megtalálhatsz a ShopAlike-on. Igyekszünk lépést tartani felhasználóink igényeivel, így a mobil és tablet weboldalunk mellett alkalmazásaink is segítenek a böngészésben. A ShopAlike-ot a berlini központú Visual Meta működteti és jelenleg világszerte már 19 országban elérhető. Bővebben a lap alján található linkeken olvashatsz rólunk.
Hosszútávú célunk hozzájárulni a magyar e-kereskedelem dinamikus fejlődéséhez, ehhez viszont Rád is szükségünk van!
Mi a feladatod?
Az ötletverseny feladataként egy marketingkommunikációs stratégiát kell kidolgoznod a ShopAlike.hu számára.
A stratégia célja a ShopAlike, mint online szolgáltatás és mint brand népszerűsítése a magyar piacon. Elemezd a célközönséget, találd ki az üzenetet és tervezd meg, milyen csatornákon juttatnád el hozzájuk! Offline vagy online eszközök, esetleg a kettő kombinációja lenne az ideális? Engedd szabadjára a fantáziád, hiszen nem csak egy helyes válasz létezik!
Nevezési feltételek:
A ShopAlike.hu ötletversenyre nevezni egyénileg és csapattal is lehet. Utóbbi esetben a díj megoszlik a csapattagok között.
Nevezésre csak olyan személy jogosult, aki aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkezik valamelyik magyar felsőoktatási intézményben.
Pályázni kizárólag saját eredeti szerzői alkotással lehet. E feltétel megsértése esetén a pályázat érvénytelenné válik és nem kerül értékelésre.
A pályázat benyújtása:
A pályázati anyagokat a következő formában és terjedelemben várjuk angol nyelven:
- maximum 30 diából álló PowerPoint prezentáció vagy
- maximum 2000 szavas esszé (word vagy pdf formátumban).
A pályázatnak ezen kívül tartalmaznia kell a szerző(k) szakmai önéletrajzát, valamint a hallgatói jogviszony igazolás(ok) szkennelt változatát.
A pályázatokat digitális formában az otletverseny@shopalike.hu e-mail címre várjuk.
A vizsgákra való tekintettel a beküldési határidőt meghosszabbítottuk, így egészen a hónap végéig várjuk a pályázatokat!
Mit nyerhetsz?
A ShopAlike ötletverseny célja, hogy kiderítsük, hogyan képzelik el a magyar e-kereskedelem piacát a jövő marketing szakemberei. Kreatív ötleteid felbecsülhetetlenek számunkra, ezért igyekszünk azokat méltóképpen meghálálni.
A Visual Meta marketing vezetői által kiválasztott három legjobb pályázatot pénzbeli jutalomban részesítjük:
Eredményhirdetés: 2015 február 15.
A versennyel kapcsolatos kérdéseket a fenti e-mail címre várjuk.